dijous, de març 5

Carta dún fill al seu pare

Per a pensar un poquet,,,,,,,
CARTA D’UN FILL A UN PARE

-No em donis tot el que te demani. De vegades demano només per veure fins on puc escollir
-No me cridis. Te respecto menys quan ho fas ¡ m’ensenyes a mi a fer-ho i jo no ho vull aprendre.
-No me donis sempre ordres. si me demanessis les coses jo ho faria més a gust.
-Compleix Les promeses. Les bones i Les dolentes.
-No me comparis amb ningú. sobretot amb el meu germá/ana.
-No canviïs d’opinió tant sovint sobre el que jo he de fer. Decideix i manté La decisió presa.
-Deixa’m valer per mi mateix. Si ho fas tot per jo, mai n’aprendré.
-No menteixis davant meu.
-Quan faci res mal fet, no m’exigeixis que t’expliqui el per què.
De vegades no ho sé ni jo mateix...
-Tracta’m amb la mateixa amabilitat i cordialitat amb la que tractes als teus amics.
-No em demanis que faci una cosa que tu no fas.
-Quan t’expliqui un problema no me diguis:
“No tenc temps» o bé “Això són tonteries”. Mira de comprendre’m i ajudar-me
-Estimem: amb fets, amb carícies ¡ amb paraules. M’agrada sentir que m’estimes